مسلمان بینی برید و کافر بینی ساخت
نوشته   نذیر ظفر نوشته نذیر ظفر

از زما نیکه خفاشان قرون وسطایی در کشور ما صادر شدند و تا زما نیکه با نفرت و انزجار طرد گردیدند ؛ میراثی به جز بد نامی به خود نگذاشتند.

این وها بیان شداد ، متعصب و دوراز فرهنگ (طالبان) حلقه ای هر نوع جا سو سی و خیانت و وطنفروشی را بر گوش نهادند و هر نوع ستم بر مردم بی دفاع و مسلمان روا داشتند که حکا یات و شکایات مردم ما ازین جا نیان تاریخ ؛ شنیدنی و قابل تحریر است که متا سفانه در بعضی موارد عفت قلم اجازت نوشتار نمی دهد…..

در هر جا یی که سخن از طالبان است ؛ آنجا حکایت از جنایت کاریست و آنانیکه خاطرات شان را از دوره سیاه طالبان بیان میکنند با ریختن اشک فغان میکنند که هر شنونده از شنیدن قصص شان متوحش میگردد.

عده یی از راویان دوره سیاه طالبان ؛ از تبانی عده یی سور خلقی های قاتل با طالبان ؛ سخن می زنند که گو یا عده یی از سور خلقی ها پس از دوران اختناق شان چون در انزوا قرار گرفته بودند ؛ راهی پاکستان ( لانه ای معتبر تروریزم) گردیدند و پس از چندی با همنو عان شان پیوستند که این بیان را نمیتوان بعید از حقیقت دانست ؛ زیرا گریز شهنواز تنی در پاکستان و حزب قبیله ای جور کردن ؛ خود گواه بر این مطلب است.

عده یی از هوا داران این جنایت کاران که در جامعه از هیچ نوع شهرت اخلاقی بر خوردار نیستند با استفاده از شرایط عجیب و غریب کنونی ؛ در مورد حکو مت قلابی طالبان ابراز نظر میکنند و میگویند( در زمان طالبان شب ها در خانه ها باز بود و احدی جرات نمیکرد دزدی کند و بکلی آرامی بود….) گو ینده گان مفتن این ادعا باید بدانند که از دزد را کسی دزدی نمیتواند ؛ این دزدان تاریخ که همه دارایی ملت را به پاکستانی های شان فروختند چه کسی جرات دزدی را در پیش این ها کند؟و دیگر اینکه آرامی واقعا بود؛ زیرا این طالب بچه های پاکستانی مشرب از کشور یک گورستان ساخته بودند ودر گورستان طبعا خا مو شی حکمفر ما میباشد و جای که دموکراسی اعدام میشود آنجا صدای آزادی وجود ندارد ؛ از جا نب دیگر مردم شریف ما با وجودیکه مسلمان واقعی اند با عزت و با غرور اند ؛ هیچ کس نمیخواست تا اعضای فامیل اش در دست طالبان اجنبی توهین و تحقیرو مورد لت و کوب قرار گیرد ؛ به همین خاطر بود که در سراسر کشور یک سکوت سیاسی حکمفرما شده بود.

طالبان بی فرهنگ با جاهلین القاعده بی قاعده زیر نام اسلام به هزاران جنایت دست زدند و می زنند ؛ اینها به دین مقدس اسلام اصلا احترام ندارند و پیرو شریعت غرای نبوی نیستند و اگر می بودند ؛ با مسلمین چنین رفتار نمیکردند.

آیا در کدام کشور اسلامی بینی خانم را بخاطر پرابلم های زنا شوهری اش بریده اند؟ کدام ادیان:  یهودی ؛ نصارا؛هندو مجوس؛ گبر ؛  بینی و گوش  بریده اند ؟ طالبان و القاعده بی قاعده تحت نام دین ضد دین عمل میکنند و مردم را با دین فاصله میدهند و کسانیکه نام مسلمان را با لای اینان اطلاق میکند ؛ وی از مسلمانی هیچ نوع آگاهی ندارد و دنبال رو نا فهم است.

طوریکه همه خواننده گان گرانقدر از سرنوشت دشوار خانم عایشه مطلع اند ؛ این خانم در ماه اوت توسط طالبان بینی و گوشش بریده شده و توسط گزمه های نظامی در دشت پیدا و جهت مداوا به امریکا آورده شد که اخیرا توسط داکتران بینی پلاستیکی برایش جور کردند و ممکن بعدا تدابیر بیشتر طبی بخرچ داده شود؛خانم عایشه که با یک جهان خوشی در صفحه تلویزیون ظاهر شد ؛ چهره شادابش بیانگر رضایت کامل از پرستاری وی است .

آری ! طالبان زیر نام دین بینی بریدن و کفار با شفقت و انساندوستی بینی ساختند ؛ در نزد عایشه کدام عمل با ارج است؟ طبعا بینی ساختن؛  غیر اینکه برای وی بینی ساختند ؛ یک نهاد امریکایی (بنیاد گراسمن برن ) جا یزه ای را بنام ( قلب برده بار) به این خانم دادند که  محبتش را به اینان بیشتر  و نفرت اش را به طالبان و تیکه داران دین  زیادتر گردانید ؛ اینجا منظور از کمک نهاد امریکایی نیست ؛ منظور عمل کرد اخوانالشیاطین است  که در طول تاریخ با تیزاب پاشی ؛ مکتب سوزی ؛ قتال ؛ دار زدن ؛ دره زدن ؛ و هزاران جنایت نا بخشودنی امت مسلمان را به شکلی از اشکال با دین فاصله میدهند و دین  به یک مسلخ و شکنجه گاه تمثیل میکنند و بی خبر از آنکه دین جهت هدایت جامعه است نه برای جنایت در جامعه.

آری ! بینی خانم عایشه مداوا شد مگر بینی طالبان ؛ القاعده بی قاعده و اخوان الشیاطین تا ابد بریده ماند .....و.

لعنت الله علی القوم الظالمین


October 14th, 2010


  برداشت و بازنویسی درونمایه این تارنما در جاهای دیگر آزاد است. خواهشمندم، خاستگاه را یادآوری نمایید.
 
مسايل اجتماعي